Să le mulțumeşti…

De câteva luni petrec foarte mult timp cu o anumită persoană, care, în opinia mea e cea mai puternică persoană din lume, după mama. Deşi a trecut prin multe, până nu mi s-a destăinuit, nu mi-am dat seama în nici un chip că această femeie a fost vreodată la pământ, slabă, fără speranță, pentru ca niciodată nu a arătat asta, a zambit, şi la rândul meu am zâmbit şi eu cu ea. Pentru câteva ore petrecute alături de ea, am uitat complet de orice grijă, pentru că nonstop am râs, am ascultat muzica şi ne-am distrat. E genul de om pus mereu pe şotii… Ți-ar veni să crezi că femeia asta suferă sau e oarecum slabă? Mie nu mi-a venit să cred! 

Ei bine, în spatele oricărui om puternic se ascund o grămadă de întâmplări îngrozitoare care l-au adus la stadiul în care se află astăzi. 

Vreau să scriu azi cu scopul de a vă mobiliza cât de puțin! Haideți să mulțumim, vă rog! Să mulțumim tuturor celor care, deşi trec prin multe pentru noi, rămân stabili, puternici, şi mai ales, ne rămân alături! Există în lume oameni cu boli incurabile, oameni care rabdă foame, copii părăsiți de părinți, si credeți-mă că e foarte usor să pe menționezi, dar să le trăieşti e groaznic! Când tu mănânci Oreo, altul caută apă… Când tu te plângi ca te doare capul de la prea mult facebook, altul e pe patul de moarte…Sunt extreme la care merită să ne gândim! Dacă doar stai pe margine şi simți milă pentru victimă, nu eşti cu nimic mai presus decât atacatorul! 

Desigur, nu poți schimba soarta, dar într-o zi, cineva drag ție poate ajunge la ananghie… Măcar mulțumeşte! Mulțumeşte-i pentru tot ce face pentru tine! Mama ta, tatăl tau, prietenii tăi… toți se străduiesc să te facă fericit. Dacă mâine nu ar mai exista cineva la care ții, ce te-ai face?  Habar nu ai câtă nevoie are un om puternic de un “multumesc”, pentru că înăuntrul său se dau zeci de lupte în fiecare zi, care ar putea cunoaşte pacea prin gestul tău. 

Data viitoate, când te plângi că nu ai şi nu primeşti chiar tot ce vrei, gândeşte-te doar câtă munca presupune tot ce ai tu până in prezent, şi mai ales,cine o face! 😉

Leave a Reply

